IIVO is een revolutionair product binnen de tuinbouw. Dit product van Hoogendoorn Growth Management zorgt ervoor dat telers geautomatiseerd hun groentes kunnen laten groeien. Studio Brabo werd door Narwal Creative ingeschakeld om het verhaal van IIVO online te vertellen. Na de launch campagne hebben we ook een uitgebreide productwebsite opgezet.
In 2020 begon de launch campagne voor IIVO. Er stond iets revolutionairs te gebeuren in de wereld van de tuinbouw en dit mocht groots aangekondigd worden.
Studio Brabo ontwikkelde hiervoor een website met als doel geïnteresseerde van over heel de wereld zich in te laten schrijven voor het online launch event. Op het moment suprême zelf keken er ruim 2100 geïnteresseerden uit meer dan 70 verschillende landen tegelijk naar de livestream.
In 2021 hebben we een uitgebreide productwebsite ontwikkeld waar de IIVO revolutie wordt uitgelegd. Op een rijke productpagina nemen we de bezoeker mee door het verhaal; van producteigenschappen tot succesverhalen. Met de juiste video's en animaties komt de IIVO revolutie echt tot leven.
Om zich verder te verdiepen kunnen bezoekers ook een brochure of whitepapers downloaden. Deze downloads worden automatisch als lead ingeschoten in het Zoho CRM systeem van Hoogendoorn.
Voor dit project hebben we intensief samengewerkt met Narwal Creative. Als hoofdaannemer is Narwal verantwoordelijk voor alle (grafische) uitingingen van het product IIVO. Zoals huisstijl, fotografie, 3D-renders en video's. Studio Brabo nam de online doorvertaling op zich.