lets grow case header

Experts in Data Driven Growing 

Het bedrijf begon als spin-off van de Wageningen Universiteit en is nu al ruim twintig jaar nationaal en internationaal actief met een team van onder meer data-analisten en plantfysiologen. Met MyLetsGrow, de cloudoplossing van LetsGrow.com, heb je een volledig inzicht in wat er in de kas gebeurt. Met de analyses en adviezen halen telers een hoger rendement, door onder meer kwaliteitsverbetering van de productie en nauwkeurige oogstprognoses.

Opdrachtgever

LetsGrow.com, Vlaardingen

Website

Sector

Focusmarkt

Internationaal

De website maakt het verschil

Wat maakt LetsGrow.com anders? De oplossing baseert zijn algoritmes op drie elementen: de gegenereerde data uit de kas, plantfysiologie en Artificial Intelligence (AI). Data is één, maar plantkennis is twee. En juist daar, met specialisten op plantfysiologisch niveau, maakt LetsGrow.com het verschil. En dat laten we zien in de nieuwe website.

placeholder

Groei in beeld

Veel start-ups focussen zich vooral op sensoren in combinatie met een platform. LetsGrow.com onderscheidt zich door zijn uitgebreide trackrecord en ruim 20 jaar ervaring. De nieuwe website laat dat zien en zet LetsGrow.com voorop als innovator en expert in Data Driven Growing. Met fris design, animatie en fijne video's van Narwal Creative brengen we het ‘tech-karakter’ tot leven voor de telers en andere doelgroepen. 

letsgrow growing approach wordpress
letsgrow growing approach wordpress

Informatie op maat voor elke doelgroep

Van oudsher ging de expertise in de glastuinbouw over van vader op zoon. Maar vandaag de dag doen bijvoorbeeld ook investeerders zonder teeltervaring mee. Aan ons de taak om ook hen te bedienen met de website. Want LetsGrow.com is er voor telers, investeerders, managers, teeltadviseurs en toeleveranciers. We hebben dan ook voor elke doelgroep een aparte plek ingericht om ze van de juiste relevante informatie te voorzien.

Gestroomlijnde content voor maximale impact

LetsGrow.com doet wat veel bedrijven nog laten liggen: ‘top of mind’ blijven met verse content. Er was één probleem: er waren te veel onderverdelingen van soortgelijke contentstromen: nieuws, blogs, klant- en partnerverhalen en whitepapers. Studio Brabo bundelde al deze sterke content in ‘Onze wereld’. Daar vinden bezoekers met hulp van slimme filters snel de juiste artikelen. Ook lichten we artikelen uit op de meest relevante plaatsen, zoals een klantcase over teelt op de doelgroeppagina voor teeltadviseurs.

letsgrow verschillende doelgroepen glastuinbouw teelervaring teeltadviseurs
letsgrow kennis detail wordpress

Studio Brabo is een professioneel internetbureau dat ons uitstekend heeft geholpen met de nieuwe website. Een website die qua design, techniek, gebruiksvriendelijkheid en inhoud een hele mooie stap voorwaarts is. We zijn dan ook zeer te spreken over de samenwerking op het gebied van bereikbaarheid, snelheid, flexibiliteit en expertise.

letsgrow victor vijfvinkel
Victor Vijfvinkel Teamleader Marketing & Communication bij LetsGrow.com

Klaar voor nieuwe leads

Leads genereren. Dat moet deze website vooral doen. En dat begint met de nieuwe animaties, die de bezoekers meenemen in het verhaal van LetsGrow.com. Als ze na het opnemen van de content rijp zijn om te converteren, kan dat lekker laagdrempelig; onder meer via de sticky button die een sidebar opent met de verschillende contactpersonen.

letsgrow leads wordpress sidebar animaties laagdrempelig