Een nieuwe, frisse identiteit
Een ingescand logo en een huisstijl met gedateerde stijl-elementen past natuurlijk niet meer in deze tijd. We behielden het kleurenpalet voor de herkenbaarheid en kozen voor een strak typografisch logo met een subtiele toevoeging. Dit vertaalden we naar een design systeem wat als basis diende voor zowel de website als het registratieproces en de Mijn Petlook omgeving.
Opdrachtgever
IVC Evidensia Nederland B.V., Utrecht
Website
Focusmarkt
Nationaal
Website voor online databank voor huisdieren met een chip
We ontwikkelden een maatwerk WordPress website gericht op eigenaren, fokkers, dierenartsen & handelaren. Met als doel om ze over te halen een account af te sluiten bij Petlook. We doen dit door ze te informeren omtrent wet- en regelgeving en de voordelen van Petlook uit te lichten.
Mijn Petlook: Voor een zorgeloze huisdierregistratie
Via de website komen nadrukkelijk de voordelen van Petlook naar voren. Kies je ervoor om je huisdier bij Petlook te registrereren dan volgt een intuïtief proces met diverse stappen. Van het invullen van een chipnummer tot het kiezen van een abonnement en betalingsvorm. Het registratieproces hebben we opgeknipt in 6 stappen. Na registratie en activering van het account heb je als eigenaar de mogelijkheid om het profiel van je huisdier compleet te maken. Denk aan het toevoegen medische gegevens, gebeurtenissen of bijzonderheden.
Voor Mijn Petlook deed Studio Brabo het concept, design en front-end development.
De technische implementatie werd verzorgd door de vaste IT partner van Petlook.