house of happiness case header

A House of Happiness

A House of Happiness exporteert haar gordijnen nu al naar meer dan 40 landen, uit eigen ontwerpstudio en eigen voorraad. De vorige website was verouderd en paste niet meer bij de visie van het bedrijf, met als gevolg de keuze om de website en de webshop te splitsen. De nieuwe website kreeg als opdracht om de dealers en bezoekers van A House of Happiness te inspireren en consumenten te verleiden tot een winkelbezoek. De hoofdrol? Die gaat natuurlijk naar de gordijnen in verrassende dessins en trendy kleuren!

Opdrachtgever

Royal Vriesco B.V, Sneek

Sector

Focusmarkt

Internationaal

house of happiness inspirerende wordpress website
house of happiness dealers maps wordpress desktop mobile
house of happiness voor de toekomst wordpress website

Van inspireren online,
naar converteren offline

De zoektocht naar nieuwe gordijnen begint vaak met inspiratie opdoen. De website laat daarom de volle kracht van het kleurrijke merk zien in één inspirerend totaaloverzicht met slimme filtering, om het de oriënterende bezoeker makkelijk te maken. Klanten klikken door onder meer projecten, een portfolio, ‘binnenkijken bij’, blogs, een lookbook en verschillende thema’s. Stuk voor stuk rijke contentpagina’s met grote fotografie, tekst en video. De drie topcollecties Homers, Artende en byTzum kregen een podiumplek.

Kies uit een van de 2.500+ Europese dealers

Na online inspiratie is het doel: offline conversie. Studio Brabo pakt ook hiervoor uit met een slimme overzichtspagina van alle ca. 2.500 Europese dealers in een lijst- en kaartweergave. Klanten krijgen zo de dichtstbijzijnde dealers te zien voor hun locatie en zien op elke dealerpagina de openingstijden, adres- en contactgegevens, het type assortiment en de labeling (bijvoorbeeld ‘flagshipstore’), in de juiste taal. Zo maken we het plannen van een winkelbezoek makkelijk én geven we dealers het podium dat ze verdienen, in een structuur die bovendien bijdraagt aan betere vindbaarheid.

house of happiness woocommerce productcatalogus filtering
house of happiness woocommerce productcatalogus kleur opties

Ontdek met slimme filters en uitgebreide productdetails je perfecte stof.

Met ruim 300 stoffen en elk tot 50 kleuren, is er altijd een match

Dealers verlangen snel inzicht in de producten, klanten willen zich makkelijk kunnen oriënteren. De nieuwe website maakt het mogelijk. Het assortiment bevat woonaccessoires, kussens en gordijnen uit ongeveer 300 stoffen, met tot 50 kleurvarianten per stof. Studio Brabo maakt de zoektocht makkelijk met categorieën en filtering op onder meer stof, eigenschappen en kleur. Ook de vervolgactie is makkelijk: op elke productpagina kunnen klanten een staal of advies op maat aanvragen.

Studio Brabo Bram

Aan de slag met jouw merk?

Ik ben Bram, digitaal strateeg en adviseer je graag.