De bezoeker centraal
Boxtom produceert haar woningen in Goirle en verhuurt of verkoopt ze. In alles staat bij Boxtom de klant centraal: van de op maat samen te stellen woningen tot een snelle offerte. Alleen stond die klant op de website nog niet centraal, door onder meer een moeilijk te begrijpen multi-site-structuur en te veel navigatielagen. Tijd voor een grondige verbouwing!
Opdrachtgever
Boxtom, Goirle
Website
Sector
Focusmarkt
Nationaal
Services
Op je wensen bediend
Studio Brabo maakte onderscheid tussen de uiteenlopende doelgroepen van Boxtom, om ze zo op hun wenken én hun wensen te kunnen bedienen. Want elke doelgroep is verschillend en zo ook hun kennis en behoeften. Een tijdelijke woning voor mantelzorgers vraagt een heel andere aanpak dan een woning voor personeelshuisvesting. De nieuwe doelgroeppagina’s zijn rijk aan informatie en laten zien dat Boxtom haar klanten begrijpt.
Rijk ingerichte woningpagina’s
Alle woningtypes staan nu overzichtelijk op een overzichtspagina, met een aparte detailpagina per woningtype. Handig voor de deelbaarheid vanuit bijvoorbeeld e-mails en social media. Ook geven de detailpagina’s ruimte voor rijke informatie, van sfeerimpressies tot specificaties. Als bezoeker vind je zo de beste oplossing aan de hand van o.a. plattegronden, advies over kopen of huren en de 10 stappen van start tot sleutel.
Sleutels voor contact
Boxtom maakt het klanten makkelijk om contact op te nemen. De hele website bevat laagdrempelige call-to-actions voor onder meer contact, het aanvragen van een offerte of brochure en het plannen van een bezoek aan de showroom. De ‘interesse’-knop is altijd prominent in beeld en opent een sidebar met de belangrijkste acties. Uitnodigend!