euphoria mobillity case header

Van A naar B

Euphoria Mobility is het moederbedrijf van het Tilburgse merk Cabman, dat internationaal producten voor de taxibranche levert en in Nederland ca. 90% marktaandeel heeft. Euphoria Mobility wil zich met slimme software voor mobiliteit breder gaan profileren en ook buiten de taxibranche groeien. Stap één voor een nieuwe website was dan ook: branding. Studio Brabo dook in de wereld van mobiliteit en gaf het merk na een aantal sessies en exploraties een frisse, nieuwe stijl met moderne kleuren. 

Opdrachtgever

Euphoria Mobility, Tilburg

Sector

Focusmarkt

Internationaal

euphoria mobility branding logo
euphoria mobility branding brandbook elements font colors
euphoria mobility branding brandbook elements font colors
euphoria mobility branding brandbook elements
euphoria mobility branding brandbook lote bag
euphoria mobility branding brandbook personeel fotografie
euphoria mobility branding brandbook beurs stand
euphoria mobility branding brandbook personeel fotografie detail
euphoria mobility branding brandbook banner reclame
euphoria mobility branding brandbook letter paper

Net als Euphoria Mobility toe aan een frisse look? Zo gaan we te werk

Duidelijk in taal en beeld

Om de oplossingen nog duidelijker te maken voor de belangrijkste doelgroepen, hebben we complexe begrippen als fleetmanagement, data insights en in-vehicle-oplossingen verhelderd in tientallen contentcreaties. Studio Brabo voerde de regie over de creatieve vertaling in art direction, design en fotografie en legde alle nieuwe richtlijnen vast in een pragmatisch brandbook met communicatie-uitingen waar Euphoria Mobility mee vooruit kan.

euphoria mobility explainer images illustration planning algorithm
euphoria mobility explainer images illustration rides fuel consumption
euphoria mobility explainer images illustration rides capacity
euphoria mobility branding explainer images illustration rides

Jouw complexe ideeën ook helder in beeld? Ontdek hoe we dat aanpakken met explainer illustraties.

De website als internationaal visitekaartje

Na de branding- en contentcreatiefase konden we gericht werken aan de nieuwe corporate website als hét internationale visitekaartje van Euphoria. De website is daarom ook Engelstalig. Het doel? Bezoekers informeren en stimuleren contact op te nemen. Dat doen we onder meer door het DNA van Euphoria te laten zien, voor zowel potentiële klanten als collega’s (recruitment) en door contact zo makkelijk mogelijk te maken.

Studio Brabo is een aanrader wanneer je op zoek bent naar een professioneel internetbureau. Ze denken met je mee en de communicatie verloopt vlekkeloos. Daarnaast zijn ze ontzettend creatief en hebben ze ons voorzien van een geheel nieuwe huisstijl. Wij zijn zeer tevreden!

euphoria mobility sophie de kok
Sophie de Kok Marketeer bij Euphoria Mobility
euphoria mobility internationaal website meertalig wordpress
euphoria mobility internationaal wordpress

Van producten naar oplossingen

De website toont duidelijk in welke sectoren Euphoria actief is, zoals aanvullend openbaar vervoer, overheid en natuurlijk de taxisector. Omdat Euphoria maatwerk levert, laat de website geen producten maar oplossingen zien. Die hebben we op relevante posities in de spotlights gezet, waaronder op de homepage en op de sectorpagina’s. Zo zien prospects in de juiste sector de best passende oplossingen rond actuele thema’s zoals ‘Mobility as a service’. Overzichtelijk gepresenteerd, mét verdiepende pagina’s.

euphoria mobility sectoren products wordpress