Van A naar B
Euphoria Mobility is het moederbedrijf van het Tilburgse merk Cabman, dat internationaal producten voor de taxibranche levert en in Nederland ca. 90% marktaandeel heeft. Euphoria Mobility wil zich met slimme software voor mobiliteit breder gaan profileren en ook buiten de taxibranche groeien. Stap één voor een nieuwe website was dan ook: branding. Studio Brabo dook in de wereld van mobiliteit en gaf het merk na een aantal sessies en exploraties een frisse, nieuwe stijl met moderne kleuren.
Opdrachtgever
Euphoria Mobility, Tilburg
Website
Sector
Focusmarkt
Internationaal
Duidelijk in taal en beeld
Om de oplossingen nog duidelijker te maken voor de belangrijkste doelgroepen, hebben we complexe begrippen als fleetmanagement, data insights en in-vehicle-oplossingen verhelderd in tientallen contentcreaties. Studio Brabo voerde de regie over de creatieve vertaling in art direction, design en fotografie en legde alle nieuwe richtlijnen vast in een pragmatisch brandbook met communicatie-uitingen waar Euphoria Mobility mee vooruit kan.
Jouw complexe ideeën ook helder in beeld? Ontdek hoe we dat aanpakken met explainer illustraties.
De website als internationaal visitekaartje
Na de branding- en contentcreatiefase konden we gericht werken aan de nieuwe corporate website als hét internationale visitekaartje van Euphoria. De website is daarom ook Engelstalig. Het doel? Bezoekers informeren en stimuleren contact op te nemen. Dat doen we onder meer door het DNA van Euphoria te laten zien, voor zowel potentiële klanten als collega’s (recruitment) en door contact zo makkelijk mogelijk te maken.
Studio Brabo is een aanrader wanneer je op zoek bent naar een professioneel internetbureau. Ze denken met je mee en de communicatie verloopt vlekkeloos. Daarnaast zijn ze ontzettend creatief en hebben ze ons voorzien van een geheel nieuwe huisstijl. Wij zijn zeer tevreden!
Sophie de Kok Marketeer bij Euphoria Mobility
Van producten naar oplossingen
De website toont duidelijk in welke sectoren Euphoria actief is, zoals aanvullend openbaar vervoer, overheid en natuurlijk de taxisector. Omdat Euphoria maatwerk levert, laat de website geen producten maar oplossingen zien. Die hebben we op relevante posities in de spotlights gezet, waaronder op de homepage en op de sectorpagina’s. Zo zien prospects in de juiste sector de best passende oplossingen rond actuele thema’s zoals ‘Mobility as a service’. Overzichtelijk gepresenteerd, mét verdiepende pagina’s.