Schone structuur
De nieuwe website van Centrumtandzorg is goed opgepoetst, vooral in structuur. De wildgroei aan keuzes van de oude website hebben we gevangen in heldere navigatie met onder meer de typen tandzorg (diensten), doelgroepen en professionals. Ook de verschillende locaties zijn nu netjes gebundeld en hebben een eigen gezicht met foto’s van de locaties en het team en uitgebreide contactinformatie per vestiging.
Opdrachtgever
Centrumtandzorg, ‘s-Hertogenbosch
Website
Sector
Focusmarkt
Nationaal
Toptaken voor tandzorg
Zoeken naar tandzorg moet niet voor hoofdpijn zorgen. Daarom hebben we in de nieuwe website de toptaken nadrukkelijk naar voren laten komen. Hoe? Door te analyseren welke acties de bezoekers het meest hebben gedaan op de oude website. Daaruit kwamen toptaken als ‘Afspraak maken’, ‘Wijziging doorgeven’, ‘Inschrijven als patiënt’ en ‘Contact opnemen’. Die taken zijn nu meteen bereikbaar.
Een website die werkt én werft
De nieuwe website werkt niet alleen beter voor klanten, maar werft nu ook nieuwe tandzorgprofessionals voor Centrumtandzorg. Studio Brabo integreerde een nieuwe werken-bij-website in het menu en koos ook hier voor een logische indeling, zodat wervingscampagnes direct landen op de juiste (vacature)pagina. Dat vraagt om uitbreiding en die volgt dan ook met onder meer heroriëntatie voor professionals, meeloopdag en pagina’s voor starters & stagiaires en toekomstige collega’s.
Vanuit Centrumtandzorg hebben we een ontzettend fijne samenwerking met Studio Brabo gehad. Zij hebben onze nieuwe website ontwikkeld en de lancering van de nieuwe website is vlekkeloos verlopen. Ze zijn zeer kundig, creatief, flexibel en goed bereikbaar. Ze denken graag met je mee in oplossingen. Ik zou Studio Brabo zeker aanraden!
Danique van den Heuvel Kwaliteitsmanager bij Centrumtandzorg