De verfijnde branding van Hardy’s Keuze

De oude huisstijl was overwegend fel blauw met rode accenten. Dit kwam kil over en sloot niet goed aan bij de doelgroep. De klanten van Hardy's Keuze zijn namelijk overwegend vrouw. Studio Brabo koos voor een nieuw kleurenpalet van zachtere tinten en een bijpassende typografie. Ook scherpten we het logo subtiel aan zodat het frisser oogt, maar herkenbaar blijft.

Opdrachtgever

Hardy's Keuze, Tilburg

Sector

Focusmarkt

Nederland, België en Duitsland

Maatwerk WooCommerce webshop

Een webshop leunt meer op techniek als een normale website. Als basis kiezen wij voor WooCommerce, maar we breiden de standaard functionaliteiten slim uit met betrouwbare plugins. Zo hebben we de standaard zoekfunctionliteit sterk verbeterd en hebben we de mogelijkheid om facturen te printen toegevoegd.

Mobile first

Aan de hand van de Google Analytics data zagen we dat driekwart van de bezoekers de website op een smartphone of tablet bekijkt. De conversie bleef hier echter achter vergeleken met desktop. Daarom namen we mobiel als uitgangspunt bij het ontwerpen. Hier viel tenslotte de meeste winst te behalen.

Studio Brabo kan ik van harte aanbevelen wanneer je op zoek bent naar een professioneel en betrouwbaar bureau voor de ontwikkeling van websites of een WooCommerce webshop. Altijd bereikbaar, reageren heel snel en denken in mogelijkheden en komen met creatieve oplossingen. Er wordt gewerkt met deadlines, die gehaald worden en het eindresultaat is om blij van te worden.

hardys keuze coco moll
Coco Moll Eigenaar bij dotGO

Uitgebreide koppelingen

Hardy's Keuze kan niet draaien zonder externe partijen. Zo hebben we een koppeling met Mollie gemaakt om de betalingen in goede banen te leiden. Track & Trace codes worden automatisch gegenereerd door een koppeling met MyParcel. En marketinginformatie wordt automatisch doorgestuurd naar Mailchimp en Trusted Shops. Ook hebben we een productfeed opgezet zodat Google Shopping en AdWords automatisch over de laatste productinformatie beschikken.

Daarnaast verzorgde we ook de productmigratie vanuit Magento naar de nieuwe WooCommerce omgeving. In plaats van alles handmatig in te voeren werd zo veel tijd bespaard.