Oké, dus je maakt Software as a Service. Maar hoe zit het met de leads? Komen deze binnen via je marketingwebsite? Is die flexibel genoeg, of loop je tegen grenzen aan? Zelfs als je SaaS-oplossing top is, verkoopt ‘ie zichzelf meestal niet.
Wij hebben al heel wat SaaS-bedrijven geholpen met het lanceren van hun marketingwebsite, en we delen graag onze kennis. Scroll snel verder 👇
Ga meteen aan de slag én leg een fundering voor je langetermijnstrategie!
Is jouw SaaS oplossing geschikt voor verschillende doelgroepen? Dan ligt daar een mooie kans. Ontdek de pijnpunten en hoe jouw software dit oplost. Verwerk deze informatie op aparte pagina's per doelgroep en verleid ze naar de juiste call-to-action.
In de oriëntatiefase naar een nieuw softwareplatform komt jouw doelgroep in aanraking met jouw product. Maar je wil ook dat ze converteren! Bied je bezoekers voldoende mogelijkheden. Denk aan demo aanvragen, whitepaper downloaden of een terugbelverzoek.
Jouw software is state of the art toch? Maar is jouw website dat ook? Zorg voor een snelle pagespeed, fijn design, goede copy en eigen fotografie. En geef je team het podium dat ze verdienen, wel zo persoonlijk!
Download dan ons e-book met 47 tips en inspirerende praktijkvoorbeelden. Je krijgt handvatten waar je direct wat mee kunt én waarmee je de fundering legt voor een langetermijnstrategie.
Benieuwd naar alle tips en insprerende praktijkvoorbeelden?
Aangenaam ik ben Bob van den Broeck, Creatieve Brabo en specialist in SaaS-websites. Ik ben benieuwd naar jouw uitdagingen!