Sterke branding is essentieel voor het succes van je website. Want op jouw website moet ‘het’ gebeuren. De klik, de interesse, de conversie. Met duidelijke branding maak je jouw onderscheidend vermogen zichtbaar en win je de harten van je bezoekers. Studio Brabo vangt de kracht van jouw merk in een praktisch brandbook waar je meteen mee vooruit kan.
Waarom is goede branding zo belangrijk voor je business?
Merken die zich aanpassen aan de veranderende wereld, blijven winnen. Slim dus, om te checken of jouw huisstijl nog wel past bij je klanten, je merk en de markt. Maak je merk klaar voor de toekomst, online en offline.
De kracht van herhaling is goud waard. Met een consistent merk maak je het jouw doelgroep makkelijk om je te onthouden én een voorkeur te ontwikkelen voor jouw merk. Breng het in lijn - van logo tot LinkedIn.
Vertrouwen van je klanten is het hoogst haalbare stadium van een goed merk. Eerst moeten klanten je kennen en waarderen. Dat lukt met een doordachte positionering, een visueel merkverhaal en de juiste designkeuzes.
Studio Brabo gaat op zoek naar je onderscheidend vermogen en vangt het in slimme designkeuzes. Je krijgt jouw visuele merkverhaal overzichtelijk in een brandbook dat niet in de kast verdwijnt, maar meteen zijn waarde laat zien. Want naast de richtlijnen bevat je brandbook ook splinternieuwe uitingen waarmee je je hele basis opfrist, van je LinkedIn-cover tot en met je social feed.
Heb je een nieuw bedrijf? Of wil je een nieuw product, een nieuwe dienst of een nieuw label in de markt zetten? Maak dan indruk met je eerste indruk. We oriënteren ons op jouw markt, analyseren je concurrenten en leren jouw cultuur kennen. Met die basis brengen jouw onderscheidend vermogen in beeld en introduceer je jouw nieuwe merk met vuurwerk.
Heb je een bestaand merk dat toe is aan rebranding? Dat noemen we ook wel de ‘renovatie’ van je merk. Elk merk komt een keer op het punt dat de huidige merkidentiteit niet meer past. Bij je waarden, bij je klanten, bij je aanbod. Dan is het tijd voor een rebranding waarmee je jouw merk als nieuw op de kaart zet.
Met je eigen brandbook maak je het makkelijk om je merk te bewaken. Je vindt er alle richtlijnen voor je huisstijl en de doorvertaling ervan in uitingen die je meteen kunt inzetten. Dat helpt jou en iedereen die aan jouw merk werkt, bij het maken van content en keuzes. Nu in de toekomst. Zo blijf je op een eenduidige manier communiceren en benut je de kracht van een consistent merk.
Goed idee! Plan een afspraak om te sparren over het versterken van jouw merk en het vastleggen van de nieuwe richtlijnen in jouw brandbook. Heb je eerst nog vragen?