
Snufenshoe is de grote conceptstore in Schaijk waar je ontdekt, ontmoet, ontspant, eet, drinkt, inspiratie opdoet en koopt. Hoe krijg je die beleving online? Dat laten we zien in de nieuwe website.
De wensen van Snufenshoe waren duidelijk. Er moet een bredere doelgroep naar de conceptstore worden getrokken. Daarnaast wil Snufenshoe de eerste stappen in e-commerce zetten door haar hardlopers ook online aan te gaan bieden.
Studio Brabo zorgde voor een inspirerende website met als doel het aantal winkelbezoeken en de naamsbekendheid in de regio, maar ook daar buiten te vergroten. Dit combineerden we met een een inspirerende webshop. Om de website en webshop naadloos te integreren vroeg om een goed uitgedacht plan. We scherpten de huisstijl aan en gingen aan de slag met de wireframes. Zo brachten we structuur aan en zorgden voor een heldere flow.
Een bezoek aan Snufenshoe is echt een uitje; je kunt er makkelijk een middag rondsnuffelen. Met de website overtuigen we bezoekers dat Snufenshoe de moeite waard is om een stuk voor te rijden. Hoe we dit deden?
Alles begint met het goed informeren en het wegnemen van bezwaren. We zorgen ervoor dat de conceptstore goed in beeld wordt gebracht en tonen winkelinformatie als openingstijden en parkeerinformatie.
Daarnaast voert inspiratie de boventoon. Dit doen we middels grote foto's en het inladen van Instagramposts. Of je nu op zoekt bent naar een paar nieuwe sneakers of interieuradvies, bij Snufenshoe slaag je altijd!
Om niet 100% afhankelijk te zijn van de winkel zet Snufenshoe de eerste stappen met online verkopen. Via Instagram wordt er al regelmatig op afstand gekocht en via de nieuwe webshop wordt dit nog meer gestroomlijnd.
De online vekrijgbare producten staan tussen producten die alleen in de winkel te koop zijn. Deze speelse mix is precies wat Snufenshoe is: een conceptstore waar je blij van wordt.