Blog

Waarom wij niet geloven in full-service internetbureaus.

Bob van den Broeck
Bob van den Broeck - Creatieve Brabo
  • Algemeen
  • 16/03/2018
  • Leestijd: 2 minuten

Als millennials zijn wij opgegroeid met het internet en hebben we de opkomst en professionalisering van deze branché nauwlettend gevolgd en meegemaakt. Kleine bedrijven en zelfstandigen die al snel de potentie van het internet inzagen werden groot, groter of werden overgenomen.. om zo nog groter te worden. Tegenwoordig noemen ze zich Full-service Internetbureaus, maar wat is dit nou precies?

Volledige ontzorging

Bureaus die het zijn zeggen dit: "Wij bieden volledige ontzorging voor onze klanten en ondersteunen ze bij al hun vragen op online vlak". Erg handig dus voor jou als klant zou je denken, alles onder één dak. Maar is dit wel wenselijk? 

Ze bieden dus een breed scala aan dienst van het schrijven van persona's tot het effectief inzetten van social media. Maar kan een bureau zich tegenwoordig nog wel écht fullservice noemen in deze inmiddels volwassen branche? Wij denken van niet. Want zeg nou zelf, een fullservice bureau wat social media marketing aanbiedt kan dat op tegen een social media marketingbureau wat echt alleen daarin is gespecialiseerd? Nee dus. 

Focus bewaren

Daarom kiezen wij net als steeds meer bedrijven voor focus: doen waar je goed in bent. En voor al dat anderen zoek je een partner waar je prettig mee kunt samenwerken. Op die manier halen wij het maximale uit het budget van onze klanten en zorgen wij voor online succes. Meer weten over hoe we dit precies doen? Bekijk onze aanpak.